Sunday, May 9, 2010

TESTIMONI PRODUK AVAIL BEUTY



Angela Wong, Keningau, Sabah
Penyakit kuning & gatal-gatal waktu haid

Saya mempunyai penyakit kuning dan gatal-gatal waktu haid. Masalah ini betul-betul membingungkan saya. Ketika bertemu dengan dokter, beliau memberitahu saya bahwa rahim saya telah terjangkit kuman.
Saudara saya menjadi distributor Avail Beauty Sdn. Bhd. FC Bio Sanitary Pad. dan menyuruh saya untuk menggunakannya selama seminggu, masalah yang saya hadapi hilang sama sekali! Sekarang, produk yang baik dan berkualitas ini sudah menjadi bagian dalam kehidupan keluarga saya. saya pun menganjurkan untuk menggunakannya.




Norliah Mahmood, Taman Melawati, Kuala Lumpur

Stroke & sakit di seluruh badan

Saya mengalami stroke pada Desember 2003 dan terasa sakit di seluruh badan saya. Pada Januari 2004, saya terkena stroke sekali lagi karena mengambil obat yang tidak sesuai. Setelah menempelkan FC Bio Sanitary Pad (Pantiliner) di semua bagian badan saya yang sakit untuk seminggu, saya seolah-olah terasa tidak sakit lagi. Terima kasih banyak kepada Avail Beauty Sdn. Bhd.



Rozita Othman, Klang, Selangor

Kembung perut, kebas kaki & tangan

Saya sering mengalami masalah kembung perut kerana selalu mengambil makanan yang sejuk-sejuk. Saya juga mengidap kebas kaki dan tangan disebabkan saya telah empat kali menjalani pembedahan untuk bersalin.

Sejak memakai FC Bio Sanitary Pad yang dikeluarkan oleh Avail Beauty Sdn. Bhd., saya tidak pernah lagi mengalami kembung perut walaupun mengambil makanan yang sejuk-sejuk. Saya juga telah pulih dari kebas kaki dan tangan yang selama ini menganggu kesihatan saya. Terima kasih kepada Avail Beauty Sdn. Bhd.

No comments:

Post a Comment